Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija
Ovim pravilnikom Copy Studio d.o.o, u daljem tekstu trgovac, određuje način, uslove i
postupak rešavanja prigovora (reklamacije) kupca zbog nedostataka na kupljenom proizvodu
putem sajta www.printstudio.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu
ostvarivanja prava kupca na prigovor.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu
www.printstudio.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je: narudžbina nepotpuna, artikal
oštećen, ili ne odgovara specifikaciji narudžbine.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali najkasnije
dva radna dana nakon što je materijal primljen.Istekom ovog roka kupac gubi pravo na
podnošenje prigovora.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti putem email adrese na:
copystudioreklamacije@gmail.com. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je
dužan:
- u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste;
- u slučaju ponovnog štampanja materijala, proizvod koji reklamira vrati na adresu trgovca, u kom slučaju troškove dostave plaća trgovac.
Kupac nema pravo na prigovor ukoliko je:
- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen ovim pravilnikom;
- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih lica;
- promenio odluku o izboru proizvoda.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni zaposleni, i obaveštava kupca u roku od 7 radnih dana od dana prijema iste.
U slučaju da je prigovor osnovan i prihvaćen od strane trgovca, kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
- ponovno štampanje kupljenog proizvoda;
- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
- ukoliko je moguće otklanjanje nedostatka na proizvodu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen na tekući račun koji je naveo u zahtevu za reklamaciju.